Pages

Friday 1 April 2011

Salam Pengenalan ::my first baby dowh::

Assalamualaikum..salam sejahtera..dan salam budaya!

Fuhh panjangkan?..dah terbiasa!huhu

Wahh dah ada belog! – ayat ni mesti yang pertama terkeluar dari mulut korang kan? Haha..takku sangka akhirnya ada juga blog!..ni mesti gara2 terpengaruh, tak pun terlalu banyak permintaan dan demand! *feeling artis fofuler jap!haha

SkipAlong
Kenapa SkipAlong ye?

Macam nie kisahnye..
once upon a time..*menghadap mikrofon sambil dilimpahi flash kamera..kata storytelling?!
Skipalong adalah satu acara dimana anda semua kena skip dengan saya sampai kita penat! Pastu take a break sekejap then sambung lagi for another 5km.. SUDAH! JANGAN MERAPU!

Begini ye adik2..
Basically, SkipAlong ataupun melompat bersama (hodoh gila bunyi) merupakan satu medium untuk saya mencurahkan pengalaman, kisah hidup, ketidakpuashatian, kekurangan kasih sayang, info2 terbaru,tips2 nak VOGUE..bla3..bla3..(macam2 lagila!) supaya dapat kita kongsi bersama..mana yang buruk kita jadikan sempadan yang baik kita wat belacan..eyh2 
silap..teladan!

Nama SkipAlong diambil kerana saya nak anda semua skip dengan saya (betul tak tipu!) Dalam hidup nie sejujurnya kita perlukan insan2 tak kirala family ke, sahabat ke, kucing ke(insan?! takpe..) yang akan menemani kita sepanjang hidup ini.. sedikit sebanyak mereka ini akan mencorakkan hidup kita..mewarnai dunia kita! So sekali saya ingin menyeru anda semua(dah macam khutbah jumaat dah!) supaya sama2 kita berskipping dengan saya..supaya saya TAK BOSAN..TAK KESUNYIAN dalam menjalani hari2 sebagai seorang Nadzmi Omar!

So kepada semua readers(macam ada je?!) saya harap dengan wujudnye blog nie dapat membantu anda mengenali saya..berkongsi pendapat dan cerita..tak lupa juga mengeratkan silahturrahim sesama insan!

Plus I’m a newbie! So kalau salah tolong tunjukan ye!

Again
WELCOME TO MY BLOG –SkipAlong

Cheers n warm regards,
Nadzmi Omar

1 comment:

  1. :: keep it up ma dear....heheee...dun 4get 2 b my folower gak keyhhh...hihiii....semuga berjaya..pasni msti ghani cari i alek..sb u da sebok nk mengupdate belog jewhh ! hehee ::

    ReplyDelete